Hoofdaccent - Ria Reeuw

Een goed frame overtuigt!

Stem zo af, dat je boodschap nóg beter overkomt

Stel, je geeft een nieuwsbrief uit voor consumenten. Daarin plaats je een artikel over een life-extension-supplement, een zorgvuldig samengesteld product van vitaminen, mineralen en kruiden om celvernieuwing zo goed mogelijk te ondersteunen. Je bent zelf enthousiast over dit supplement en je wilt die geestdrift graag delen. Hoe omschrijf je dat product dan het beste? Als anti-verouderingsproduct of als een supplement om jong en vitaal te blijven? In diezelfde nieuwsbrief wil je ook graag benadrukken hoe belangrijk goede voeding is. Met welke titel erboven komt jouw boodschap dan het beste over? Met ‘Ongezond eten is funest voor je gezondheid’ of ‘Eet jezelf gezond met groenten en fruit’?

De rest van dit artikel over framing lees je op de website van marketingbureau
Internet Marketing Gemak (IMG).







 





































































‘Overtuigende ondernemers
kiezen de juiste woorden’